Zakład Ubezpieczeń Społecznych oddział w Tomaszowie Maz. informuje, że 2 maja (czwartek) sala obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Opocznie będzie niedostępna. W tym dniu niedostępne dla klientów będzie również centrum obsługi telefonicznej. Brak możliwości obsługi klientów 2 maja związany jest z koniecznością przeprowadzenia aktualizacji systemu komputerowego w ZUS.
Jednocześnie informujemy, że 11 maja (sobota), inspektorat będzie obsługiwał klientów tak jak w dzień powszedni, tj. w godzinach od 8.00 do 15.00.
W tych samych godzinach będzie dostępne Centrum Obsługi Telefonicznej. Z konsultantami można kontaktować się pod numerami: 801 400 987 ? z telefonów stacjonarnych oraz 22 560 16 00 z telefonów stacjonarnych i komórkowych.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia z tym związane.
rz.p.
Artykuł ukazał się w wydaniu nr 18 (825) z dnia 3 Maja 2013r.
W dziale Aktualności dostępne są również artykuły: