|
|
| Już po raz piąty organizatorzy programu społecznego "Szkoła bez przemocy" oraz grupy wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne i Fundacja Orange ogłosili ogólnopolski konkurs
Celem konkursu organizowanego od czterech lat w ramach programu "Szkoły bez przemocy" jest promocja i wspieranie wychowawczej roli nauczycieli. Do konkursu mogą być zgłaszani nauczyciele, pedagodzy oraz inni pracownicy pedagogiczni. Istotą konkursu jest wzmocnienie samych wychowawców, pokazanie, że nie tylko uczą, ale kształtują postawy, cieszą się uznaniem uczniów i rodziców, a do tego są bezgranicznie oddani swojej pracy. Zwycięzców wybierają rodzice, uczniowie i nauczyciele ze wszystkich szkół w Polsce. Do 17 maja br. na stronie internetowej www.szkolabezprzemocy.pl dostępny będzie formularz zgłoszeniowy. Aby zgłosić swojego kandydata wystarczy wpisać imię i nazwisko wychowawcy, szkołę oraz krótkie uzasadnienie wyboru. Na podstawie liczby oddanych głosów i uzasadnień wyłonionych zostanie dziesięciu finalistów z każdego województwa. Od 27 maja do 8 czerwca będzie można oddawać głosy na finalistów za pośrednictwem SMS-ów. Zwycięzców konkursu poznamy 10 czerwca 2013 r. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody finansowe na realizację inicjatyw wychowawczych na łączną kwotę 16 tys. zł.
Dodatkowo w tym roku został także ogłoszony ogólnopolski konkurs dla dzieci na film o wychowawcy. Mogą się do niego zgłosić zespoły klasowe, które w krótki i kreatywny sposób zaprezentują swojego wychowawcę. Filmy będzie można zgłaszać drogą mailową oraz za pośrednictwem specjalnej platformy od 6 do 17 maja. Następnie będą one weryfikowane przez biuro programu oraz zamieszczane na kanale YouTube "Szkoły bez przemocy. Głosowanie na zwycięski film odbędzie się za pomocą aplikacji na profilu facebookowym programu od 20 do 26 maja. Nagrodą w konkursie jest wycieczka klasowa do Warszawy. Laureata konkursu poznamy 27 maja.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.szkolabezprzemocy.pl. | | Artykuł ukazał się w wydaniu nr 19 (826) z dnia 10 Maja 2013r. |
|
|
|