Złote Godło Laur Konsumenta 2009 dla Ceramiki Paradyż
Ceramika Paradyż została nagrodzona Złotym Godłem Laur Konsumenta 2009. Jest to nagroda przyznawana w ramach projektu „Laur Konsumenta i Klienta”, największego programu konsumenckiego w Polsce.
Wyjątkowo cenimy to wyróżnienie, ponieważ jest ono wyrazem uznania, jakim darzą nas nasi klienci - mówi Piotr Tokarski, prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W badaniu to właśnie konsumenci decydują o przyznaniu nagrody, typując najbardziej przez nich cenione produkty i marki. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o najlepszych polskich produktach, formą ich zbiorowej rekomendacji.
Tegoroczna edycja konkursu realizowana była dwufazowo - poprzez ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników dziennika „Rzeczpospolita”. Badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, nastawienia oraz znajomości danego produktu, marki bądź usługi. |