Promocja zatrudnienia osób powyżej 45 lat na terenie woj. łódzkiego
1 lutego ruszyła kampania pod hasłem „Fachowcy 45+. Do wzięcia. Od zaraz”, mająca przyczynić się do poprawy sytuacji bezrobotnych w wieku powyżej 45 lat, m.in. poprzez zmianę stereotypów związanych z zatrudnianiem osób spośród tej grupy wiekowej i zachęcanie pracodawców do zatrzymania ich na rynku pracy. Cel projektu został skonstruowany w oparciu o dostępne analizy rynku pracy woj. łódzkiego, który charakteryzuje się niską aktywnością osób 45+.
Główną grupą docelową kampanii będą pracodawcy i właściciele mikro –, małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące działania:
* badanie i opracowanie publikacji na temat korzyści i barier w zatrudnianiu osób 45+,
* opracowanie strategii kampanii, która stanowić będzie podstawę dalszych prac kreacyjnych związanych z projektowaniem materiałów promocyjnych i reklamowych,
* działania BTL,
* intensywna reklama w mediach regionalnych (TV, radio, prasa i Internet),
* działania PR, w tym funkcjonowanie biura prasowego, infolinii oraz strony www projektu,
* organizacja konferencji podsumowującej wyniki badań oraz efekty realizacji kampanii.
Wartość projektu wynosi ok. 1,28 mln zł, a kampania realizowana będzie do 31 października br. |