Urząd Gminy i Miasta ogłosił przetarg na zakup energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez gminę. Chodzi zarówno o budynki jak i oświetlenie uliczne, dlatego w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych postępowanie zostało podzielone na dwie części.
W przetargu mogą uczestniczyć firmy, posiadające m.in. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a także umowę z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego PGE Dystrybucja SA. Termin składania wniosków upływa 27 kwietnia.
Oferty będą oceniane dwuetapowo. Po formalnej weryfikacji zostanie dokonana ocena merytoryczna według kryterium ceny.
Zwycięzca przetargu będzie dostarczał energię od 1 lipca 2012 r. do 31 grudnia 2013 r.
pe
Artykuł ukazał się w wydaniu nr 17 (772) z dnia 27 Kwietnia 2012r.