15 czerwca w Warszawie odbyła się gala wręczania nagród „Budowlana marka roku 2009” i „Dystrybutor roku 2009”. Gala jest uwieńczeniem badań rynku budowlanego przeprowadzanych przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i stanowi uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku. Nagrody odzwierciedlają stopień konkurencyjności producentów w danym roku, określony na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród firm wykonawczych. Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Wyniki badań przeprowadzanych przez ASM wśród wykonawców są szczególnie miarodajne dla producentów, ponieważ to wykonawcy stanowią punkt odniesienia dla wytwórców i dystrybutorów materiałów budowlanych, a ich opinia o produkcie jest kluczowa dla prowadzenia inwestycji budowlanych.
W trakcie uroczystości wręczono nagrody i wyróżnienia pięćdziesięciu czterem firmom w dwudziestu kategoriach produktowych marek budowlanych oraz w dwóch kategoriach dystrybutorów budowlanych. W kategorii płytki ceramiczne „Opoczno” zostało wyróżnione tytułem „Budowlanej marki roku”, wyprzedzając inne znane firmy ceramiczne. W imieniu marki statuetkę oraz dyplom odebrał kierownik produktu marki Opoczno, Bogdan Ptaszek.
Artykuł ukazał się w wydaniu nr 26 (677) z dnia 2 Lipca 2010r.
W dziale Aktualności dostępne są również artykuły: